2.15.2006

Mul ei vea värvidega... Nagu päriselt kaa... Täna õnnnestus mul end küünarnukkideni kokku plätserdada! Mingi kakaopruuni värviga. No vähemalt nägin natukene jumekam välja, aga see ei ole eriti meeldiv, kui see jume maha ei tule :P
Põhimõtteliselt on koolis igav kui Martinit ja Margitit ei ole, aga samas väga ära kammib kui kuulata Lillelaps Mari ülilennukaid teooriaid igasugu kiirguste, satelliitide, NASA, mingiste signaalide jne edasi asjade kohta :) Mingi eriti hull modell oli ka meil täna joonistmises. Ma joonistasin ta umbes 10 aastat vanemaks ja üleüldse paistab, et kukub jälle välja, nagu oleks igaühel oma modell olnud :)

Ja tegelikult on probleem üldse selles, et ma olen sõltuvuses Domino küpsistest. Neist pisikestest, milledel shokolaad peal on. Keegi ei kujuta ette! Ja veel koos kakaoga!!!! Ja filmist "Jõgi, millelt tagasi ei tulda". Võibolla ma olen blondiin ja võibolla natukene rumal ja kindlasti naiivne romantik, aga see film mulle meeldib!!! ...Koos Domino küpsiste ja kakaoga :)

Paduromantikute hullutja... ;)