2.27.2006

Maiole julge- lihtsalt hea... :)
Kunagi pidin ma koos kahe tuttavaga sellesse purki koguma ainult paberraha auto jaoks :P Aga kujunes nii, et sinna koguneb ainult ühekrooniseid, sest mündid on läikivamad ja kõlisevamad ja muidu ilusamad ja raha kogumise eesmärk on ka muutunud- punased kingad :) Igatahes tühjendasin purgi ära, sest sinna ei tahtnud enam suurt midagi mahtuda ja pangast sain 531 eeku. Noh paberraha panin kõrvale ja nüüd tuleb veel purgitäiekene koguda, siis toon oma punased iludused poest ära!!! Igatahes pean tänama oma väsimatut toetajat, kes on seda purki täiendanud nii mõnegi saiakese ja muude maiuste väärtuses summaga- Margit!!! See kõige usinam pähkliarmastaja!!!!
Hmmm, nagu tulin koolist ja siis vaatasin, et ma olen pruune värviplekke täis ja mu riided ka, aga siis tuli välja, et see on sulanud šokolaad. Maitea, kuidas ta igale poole sai, aga vähemalt ei olnud värviplekid- seekord... Mingi meenus see, kui Virx tuli koolis mu juurde ja ulatas mulle koolist leitud floppy ja ma küsisin, et kus ta teab, et see minu oma on. Nime peal pole ja ükski fail ka seda ei sisalda. Siis ta ütles, et kui asjalt peab enne kasutamist paar grammi šokolaadi maha kraapima või on sellel lihtsalt šokolaadised näpujäljed, siis on see suure tõenäosusega Sipsiku oma :) Maitea, tundus nunnu... Ja see vastab vist ka tõele!?!?
Aga täna maisöö šokolaadi! Söön hoopis martsipaniga jäätist ja teen küpsisetorti!!!