2.12.2006

Kõige kaunimad vaateaknapifid :)

Niisiis me valvasime vana kaubamaja- täiesti ära kammis seal... Maiteagi, mis see oli, mis nii mõjus?!?! Kas see rumm kokakoolaga või tegevusetus!? Jooksime kaubamaja vaateakendel ja vaatasime kunsti ja sõime oksendamiseni twixe ja juustuburgerid pole kunagi maitsvamad olnud kui sel õhtul :)

Eile tegime Reene ja Margusega kartuliputru hakklihakastmega. Väike tarkus kõrva taha. Järgmine kord kui me süüa teeme, siis teeb üks suletud ukse taga, sest kolmekesi me läheme lihtsalt kaklema, et kuidas õigem teha oleks. Hea, et terariistad sahtlisse jäid- seekord... Täna ma igatahes täiega laisklen. Vaatan filmi "River of No Return" Marilyn Monroega ja unistan sellest, et ühel hetkel ma võtan end kokku ja lähen ostan Domino küpsiseid...

Kelgutama ma igatahes ei lähe!!! Tahtsin minna, aga siis ma kukkusin voodist välja peaga vastu põrandat, kui üritasin telekapulti kätte saada. Laiskus noh... Ja siis ma lugesin orkutist Margiti scrapi, et ma ei peaks kelgutama minema ja võtsin neid kahte asja endena :)

Tsau!