2.22.2006

Kool ja närvid...


...Ma nagu vihkan sajaga, kui keegi midagi ei räägi. Täna passisime peaaegu neli tundi koolis ja
ootasime krokiid. Mingil hetkel jooksis juhe kokku ja niisama istumisest sai ka kõrini. Margus tuli kooli juurde ja me jalutasime Karlovas ringi. Värske õhk ikka rokib sajaga :) Pildistasime jääpurikaid ja värke... Siis jõime koolis teed ja sõime mingiseid krõbisevaid asju ja rääkisime Ahtoga skulptuuridest ja hiljem nõmedatest ühiskorteritest ja vajadusest privaatsuse järele ja siis ta pesi mu tassi ära ja jättis teise pesemata :P Missmõttes?!
Nohh, passisime veel palju aega ja siis oodates kullakallist õppejõudu saabub teade, et krokii jääb ära! Nagu MIDAAAA?!?! Maiviitsigi enam minna sinna niimoodi :(

Ja nõme on see ka, et mu raamat venib, sest ma EI VIITSI lugeda. Ok, tegelt on probleem selles, et see raamat on nii suur, et maiviitsi teda kooli vedada, et siis lugeda vabadel hetkedel :P Aga ma saan ta läbi. Kõigest 400 lehekülge esimese osa lõpuni jäänud!!!! Võtan ta vist kaajotti kaasa. Siis ma saan emme 160cm laiuses uhiuues ja stiilses voodis laiutada oma teetassi ja Domino küpsistega ja Pätu ja Rotiga ja lugeda ;) Ja nüüd on Sakavana juures ka parem käia. Nagu mõistus on tal vahelduseks selge... Ja see on ülimega hea!!! Umbes sama lahe, nagu litrid, mis Margit oma kahe väleda käpakesega tennistele õmbles. Väga bling ma ütlen :)

Ja päris hull on see, et Martin oma juuksed maha lõikas ja nüüd peeti meenutab :P