3.29.2013

Taaskord pühad...
Kauneid siis!

Tegelikult on nii, et olen nüüdseks täpselt aasta kulutanud sellele, et otsida asju, mis mul kaduma on läinud...
Asju lapsepõlvest.
Siiamaani ei ole veel leidnud rohelist mängu õmblusmasinat ega ka Pipi pesumasinat eha vurri ega... Oh nii paljut...

Aga mõne asja olen leidnud.
Selle jänestega kohvri!
See on parim nohu-köha pühadekink iseendale :)
Kui selle kohvri kätte võtsin, siis tulvas lõputuid liivakastimälestusi otse minu suunas ja naeratus ei tahtnud kohe mitte kuidagi lahkuda.
Ei taha siiamaani, kui teda vaatan.
Mu kõige olulisemate liivavormide, üksikute porilombist päästetud vihmausside, emmelt näpatud kõrvarõngaste ja vanaemalt "laenatud" pärlite hoiustamise kohver.
Mu kõige fäääntsim asi ever noh.
Liivakastis.

Ma tahan veel neid mälestusi ju!
Kust ma leian kõik ülejäänud asjad?
Kus on see salapärane maa (jättes välja Etsy ja Osta ulmesummade imedemaad), kuhu nad kolisid?

Igatahes...
Olgu kus nad on.
Hetkel oleks olulisem leida tonnide viisis taskurätte või midagi.