2.06.2006

Kukepoks ja lendav õlu :)

Ehk siis Sadamateatri Rock & Art pidu! Ja ma olen aus- esimesel hetkel ma tundsin ennast nagu tulnukas ehk siis blond ja ilma neetideta ja mustade riieteta :P Aga hiljem enam polnudki nii hull. No mitte pärast seda kui oli lava ees mitte vabatahtlikult puselda saanud ja õllega üle piserdatud. Siis tekkis mingi ühtekatunne teistega ka :) Igatahes olid enamikel meestel kõvasti pikemad juuksed kui mul ja siis nad vehkisid nendega hoolikalt ja šampoonimargid olid enamasti samad kõigil :) Eriti märkimisväärne oli mingi alasti ülakehaga vanem meesterahvas. Too oli ikka tõeline fänn... Keksis oma üllekõhuga ja viskas nii näppu kui juukseid. Ja kui ta kaasa röökis siis ta hääl ei olnud mingi algaja raskemuusika austaja oma- see oli ikka sügav ja võimas hääl, mis tuli kuskilt õllekõhu sügavustest :P
Igatahes kui kõrvale jätta mõned sinikad ja muhk otsmikul, mille tekitasin täiesti ise endale, oli päris hull asi... Ja seda ka, et maisaanud pilku lahti Margiti roosalt tukalt. Ta nägi ikka ropult šeff välja oma soenguga!!!




Aga päeval nägin bussis Glemmi. Tegelikult nägi tema mind. Mina kanaaju ei näe kedagi... Igatahes jumala imelik oli teda lihtsalt lambist tähtveres kohata. Või maitea ilus ilm oli ja päike paistis ja siis oli Glemm ja ma olin sõnatu ja pahas tujus ja teel vaipa otsima kusagile, mille asukohta ma ei teadnud. Igatahes viis mu sinna õhtul Margus ja siis me leidsime selle poe, kus oli müüaks Peeter Jõgioja nägu mees, kes oli nõus vaipa müüma hoolimata sellest, et pood suletud oli juba :D Ja kätte saime ja koju tõime oma pisitillukese jupi punast kaltsuvaipa ja nüüd juba paterdab selle peal Rott! Aga päeva nael oli ikkagi see, et kui me bussis istusime. Nägin aknast kuidas hiir üle kõnnitee jooksis. Ta oli nii armas pika saba ja suurte kõrvadega! Ma tahtsin bussist välja tormata ja teda kaistutada!!! Vot selline nunnu hiir oli :)