2.02.2006

...Rohkem tõesti ma ei taha
Kui võiks olla pisut raha
Mille eest saaks süüa juua
Sigarette koju tuua
Ja et oleks mõni sõber
Kes ka siis kui vahel nõder
On mu vaim ei põlgaks ära
Tooks mu silmadesse sära
Sõbrad ma mahun teile taskusse
Armastus mu südamesse...
Heldimusega meenusid ajad, kui ma veel noor ja rumal olin ja ka punkmuusikat kuulasin... Hetkeks tekkis isegi soov vanad kassetid välja otsida :) Tegelikult on Vennaskond superbänd. Trubetsky lüürika on ju tõesti vägagi hääää!!!
Ja aga tegelikult on kõige tähtsam siiski mu kõige kallim Jäääär!!!!!!! Fakk, mulle ei meeldi kui inimesed mölisevad ja siis pead seda möla kuulama... Aga Jaan Sööt oli hoos ja rokkis selle möla ikka sügavale taustale! Maijõua ära oodata 14 veebruari sõbrapäevakontserti. Ma loodan, et see saab olema rohkem hingele ja intiimsem...


Ja siis seda, et see sinine tüüp mu kõrval on meganunnu, et ta viitsib meeles pidada mulle pileteid osta ja veel kaasa tulla ja meenutada mulle igasugu pisiasju, mida ma ise unustan- nagu näiteks saabaste jalga panemine enne õue minemist ja seda, et mulle meeldib piimašokolaad...