1.13.2006

Sipsik + ornamentika = B
:)
Haaaa, who's the best!!!!!!!! Ma näitan teie kõigi peale oma väikese varbaga!!!!
Ma olen ikka väga juhe... Aitab hindamistest, tuleb rind ees vanaks saamisele vastu minna, aga tegelikult olen ma ikka veel 18!!!!
Ja mulle hullult meeldisid Orava kalad... Huvitav, kas ma võin talt selle ornamendi ära näpata ja koos punase pildiga- millel süda on, raami panna??? Ooojaaa, ma saan sellele pildile raami! Tellisin ja puha :)
Head ööd!
Faaaak noooo!!!! Kas ma näen tõesti penskar välja???!!! Nagu mulle pakkus üks vene noormees täna bussis istet!!! Mida veel?!?!
Laksas just, et Glemmi ja Gerdi toodud jäätis on külmkapis :) Tookord sai täitsa ära unustatud.... Mõtlesin, et kutsuks Glemmi mõni päev appi sööma, aga siis laksas, et ta ei söö jäätist eriti ja kohvi peale see banaani mango jäätis küll ei sobi. Vist?! Ja üleüldse ei söö Glemm peaaegu üldse... Kui see toit just kartulikrõpsud ei ole :P