1.18.2006

Nii... Esiteks olen ma vist ainus inimene maailmas, kes EI OLE Aidest kuulnud ja seeläbi täiesti ebapopp ja mitte noortepärane :( Ja pole käinud Rock Cafes... Taas not so cool :P

Sünnipäevast niipalju, et sõime emmega torti ja püüan leppida tõsiasjaga, et inimesed keda ma eriti külla ei soovi trügivad ikkagi uksest sisse... Õnneks on mul tagavaraplaan :D Loodan, et töötab ka!

Ja siis veel kahest veidrast müsteeriumist. Üks on see, et ma vihkan Black Mama trühvlimaitselisi kohukesi ja siis saatis vanaema mulle Tartusse neid umbes 20 tükki. Nüüd tulin koju ja kui ta poodi läks, siis palusin tal kohukesi tuua. Ta tuli ja pani kohukesed lauale. Hakkasin sealt võtma isuäratavat vaniljekohukest ja ta korjas need ära ja lausus, et näe tõin su lemmikuid ja jalutas minema. Lauale jäid trühvlikohukesed?!?! Hommikul ta ütles, et ta tõi mulle veel kohukesi ja ma tormasin kööki ja seal ta oli- sõi vaniljekohukest ja mind ootas laual trühvlikohuke... Näe su lemmik!!! KUST TA SEDA VÕTAB????? Fakk... Ma olen neetud nüüd... Kuidas sa ütled talle pärast oma kolmekümmet trühvlikohukest, et sulle ei maitse need, pole kunagi maitsenud???!!!
Ja siis teine fenomen. Käisin emaga saastamarketis ja seal nänniosakonnas olid karbi sees pruunid lamavad jänesed. Karpide kohal rippus neoonkollane silt "Magavad ja norskavad lambad. 75.90" Okei, pigistasin ühte jänest käpast ja ta tegi "Bääääää, norrrr.... Bäääää, norrr..." Indeed, jumala lammas... Aint jänese kehas.

A ja seda et sünnipäevaks võib tuua mulle sokke (triibulised on nunnud)... Mu sahtlis elab vist mingisugune salapärane sokikoll, kes mu sokke varastab. Hakkab kriisiks kiskuma :P