1.01.2006


Maitea, mis teema nende kommidega on, aga ma olen enist sõltuvuses :P Jumala head on! Täiega nämmad!!!!
...Ja ongi käes see uus aasta...

Valisin pühitsemiseks rahu ja vaikuse. Kutsed said kõik viisakalt tagasi lükatud ja edasi juba küünlad ja teed ja RAHU!!! Positiivne oli see, et sellest hiigelsuurest eestist leidsin Ragnari üles :) Vot see oli positiivne!

Raeplatsi ilutulestikku vaatama vedasin end küll... Muidugi paar tundi enne seda tegin ma fantastilise õhulennu, mille tulemusel said omavahel tuttavaks liilusmärgi post ja minu keha ja asfalt. Vot see oli valu. Tegelt poleks asi pooltki nii hull olnud, kui kaks mulle appi tõtanud noormeest poleks mulle peale kukkunud... Täna igatahes tunnetan ma uue aasta saabumist iga oma keharakuga- päris valus on liigutada :P
Aga raeplatsis oli päris tore, kuigi imelik oli kaine olla?!?! Ilutulestik oli kaootiline, aga päris kena. Mulle hullult meeldis see põlev Tartu logo jõe ääres. Helistada ma ka kellelegi ei viitsinud. Aint emmele, Glemmile ja Reedale. Margitile proovisin, aga tal oli võrk hõivatud koguaeg ja lõpuks helistas ta ise :) See oli nunnu, et ta mind ei unustanud!
Kõik oli vahva aint sellest puupillidega Oravast tunnen küll puudust vahel... Ok päris tihti... A tal on pohhui ja mul on praegu esseed vaja teha :P

Igatahes nüüd ma hakkangi PROOVIMA, et kuidas on esseid teha. Ma loodan, et saan hakkama :P Margitit ja ta muljeid loodan ka varsti kuulda ja näha :) Vot!