1.12.2006

JEAHHHHHHHH!!!!!

See oli viiiiiiiimane hindamine!!!!! Jeeeeeeee! Ja mul läksid kõik niiii hääästi :) Isver, ma olen endaga niiiii väääga rahul! Jah, ma ikka suudan... Ja oma pisitillukese Räpikiisu üle olen ka uhke- ta ju aitas nii palju ja istus koos minuga pooled ööd üleval, et aidata kleepida ja värvida...

...Ja nüüd algab puhkus!

Et siis ma tegin täna ornamentikat ja tegin oravaornamendi.

Mul oli nii juhe, et lihtsalt tegin ajaviiteks :P

...Ahjaaa, eile käisid Glemm ja Gert siin filmi nimega "Mash" vaatamas. Hullult jabur film oli ilma ühegi ilusa kutita, aga vähemalt oli mu ümber neid tervelt kolm ;) Aga film oli ikka väga hull. Mulle sitaks meeldivad sellised perverssed filmid, nii et mu õhtu läks korda!

Ja nüüd tuli Reene oma sõbrantsiga siia ja mina hakkan ornamendi esseed tegema- öäkk!