1.10.2006


Imelik, et päevatöö võib kesta terve öö.Imelik, et pole und, kui koidab koidutund.Imelik, et magada kui tahadki ei saa.Unetu nii üksi on, ei saa aidata.
Üks hetk päevast jäi puudu,võib-olla esimene hommikutund.Üks hetk mille pärast tundub,et magamisest nägin vaid und.
Lõpuks valgus tunnelis, ideed on paberil.Summutavad hääled peas, nüüd helid klaveril.Lõpeb öö, on valmis töö ja püha tõdemus:töötamine öösiti on veider vabadus!


Täiesti haige... Täna oli esimene öö, millal ma magasin. Ja ma ei kurda. Jumala lahe oli. Töötamine öösiti on tõesti veider vabadus! Sain kõik valmis ka ja õigeks ajaks... Täitsa hull igatahes... Magada sain mitme päeva jooksul ainult mõne üürikese tunnikese. See oli liiga hull ja ma nautisin seda. Nüüd aga magasin 16 tundi jutti ja ei saa kuidagi end taas lainele :P Ornamentikalainele...

Ja rääkides ornamentikast. Tuleb välja, et valguslaua juures oleva kapi taga elab või siis hakkab varsti elama vavulstunud Ornamentikaorav, kellele jätad õhtul tõrud valguslauale ja hommikul on ornamentika tööd nende asemel :) Veel viimastest päevadest niipalju, et Madis sõitis esimest korda Tartus linnaliiniga ja avastas, et ropult mõnus on ja, et ta hakkab nüüd koolist koju sõitma bussiga. Ehk siis kasekese peatusest Kuu poeni :P Päris pikk maa ju... Ja seda saime ka teada, et jumala ilus on kui valget värvi laudpõrand mustaks saab ja et tolm on ploomililla!?!?Missmõttes nagu?!


Siis veel seda, et Margit ütleb mulle, et ta magas Margusega ja siis ma hakkan vihast Margust välja viskama ja loobin teda asjadega ja Martin ja Margit on akna all ja sosistavad, et:"Viska kapiga, viska lauaga, viska tv'ga, viska punase tassiga, millel on valged täpid..." Ehk siis nad tahavad kaminaga pesa luua ja neil on sisustust vaja :P Martin siis võtab Marguse ja kapi kaenlasse ja Orav diivani ja punase tassi, millel valged mummud ja mina elan koos oma Rotiga häppili ever äfter!
Ja siis ma näen vägagi perversseid unenägusid ja kohe mitu tükki öö jooksul...

Hindamised...