1.15.2006

Sugulased on sellised veidrad asjad... Päris veider on, kui nad külas käivad. Näiteks söövad kommikarbist viimase kommi ära ja mina hommikul ei saagi :P Pean nüüd pead pesema hakkama, et linna minna komme ostma...

Eile õhtul Maarika tegi oma tavapärase protseduuri- kuidas hernes on? Mured- rõõmud? jne... Hiljem istusime köögis ja siis Maarika küsis, et nuh, kus siis nüüd su kodu on? Et varem oli probleem kas Kunda, Kohtla- Järve või Rakvere, nüüd Kohtla- Järve või Tartu... Nojahh, Kaajot on nagu mu vanematekodu ja pole nagu minu kodu päris ja Tartusse ei saanud mu kodu kahjuks, kuigi ma soovisin. Oh joy, ma olen endiselt kodutu... Kuhu ma siis peitu poen??? Jätkuvalt Saka vana juurde vist! Ma tahan üksi metsa kolida ja rahus olla!!! Ja metsa ma lähengi... Pätuga jalutama.
...Ja ma ei saa sellest müsteeriumist aru... Ükskõik kui palju võtmeid sul kimbus ka ei oleks, ikka võtad sealt välja just õige. Täiesti pimesi, lihtsalt võtad?!?!