1.26.2006

Mu kõige nunnum sünnipäevakink siis Vavulstunud Oravalt... Aga nüüd on probleem- need on nii nunnud, et mairaatsi neid jalga panna ja ikka on sokikriis :)

Aga seda ka, et eriti rõve külm oli ikka vahepeal... Torud külmusid ära ja värki ja siiamaani on jamad, aga õnneks ei põe eriti. Pigem põen selle pärast, et mul on probleeme taas koolis käimisega harjumisel. Tahaks ikka kolmeni päeval magada :) Homme jõuan kooli igatahes. Kujutav geomeetria ikkagi ju ja saan kah siis lõpuks teada tapeedi tegemise saladustest!!! Aga nüüd võtan end küll kokku ja lähen Glemmi poole, ma tahan ka Tomi ja Zweni filosofeerimas kuulda ja seda kuidas Gert ja Margus erinevate maitsete üle vaidlevad jne... Võtan igaks juhuks raamatu kaasa, et kui midagi mult küsitakse ja ma aru ei saa, siis ma süvenen oma eriti tarka raamatusse "Forellipüük Ameerikas".

Muide see on väga hull raamat. Peaaegu sama hull kui "Arbuusisuhkrus", aga natukene parem. Kui ma loen, siis ma ei saa aru, kas see kirjanik oli hull, kellel aeg ajalt välgatas selge mõistus või siis igati mõistuse juures ülimalt oskuslik inimene, kes oskab hullu mängida võis siis tervenenud endine hull!?!?! Igatahes see raamat on nii HULL, et ma loen seda veel korra! See on hea raamat! Ja nüüd ma mõistan kui tähtis oli ennem lugeda "Arbuusisuhkrut" ja siis see kätte võtta... "Arbuusisuhkrus" kohta leiate infot siit ja "Forellipüük Ameerikas" kohta siit :)

Põhimõtteliselt ei pruugi ju kõigile meeldida, aga mulle väga väga meeldib... Aga samas meeldib mulle Rocky Horror Picture Show ka :P

Ah jaa ja kõige tähtsam!!! Mu külmik tehti lõpuks kunstikuu postkaardiks! Tuli trükist täiesti postkaardina! Lausa maisuuda uskuda, et ma hoian oma käes kaarti, mis on minu välja mõeldud ja neid on veel sadu kuslkil laiali saadetud või kunstikuu näitusel?!?!

Kohtumiseni homme rokiklubi räpipeol, millele Glemm eriti laheda postri tegi (kui tarakanid välja jätta)...