1.31.2006

Rõõmustavaid asju on ka! Magasin täna sisse :) Aga ma ei kahetse. Ilus ilm on ja mõnus oli päikese käes kooli jalutada... Ja hea, et maisaanud seda pealuud joonistada. See oleks mu päeva ära rikkunud. Pealuud on koledad asjad... Saaks värvusõpetusega ka ühele poole, siis ma jalutaks mõnuga koju ja laseks päikesel nina paitada! Vot!

Ja Martini veedieet edeneb päris jõudsalt, kuid siiskisiiski ma kahtlustan, et ta sööb vahel salaja pimedas teki all :) Igatahes ajas Ahto tal täna kõhu tühjaks... Missmõttes nagu, aga okei :P Mul endal igatahes isu küll ei ole. Ainult teed tahaks, aga ma ei viitsi teha. Ja jäätist tahaks, aga ma ei viitsi poodi minna.
Ah jaa, ma sain kinnitust oma blondiinsusele. Ma pesin eile pesu ja toppisin masinasse kõik oma püksid ja hommikul kui hakkasin kooli minema, siis avastasin, et kõik mu riided kuivavad... Väga haige, mine või alukate väel. Aga õnneks ei olnud kõik riided restile ära mahtunud ja ühed püksid olin riidepuuga sooja ahju juurde riputanud! Nii et need olid peaaegu kuivad. Natukene fööniga möllamist ja siis olid jalga pandavad :D Edasi tormasin kooli ja bussipeatuses pidasin number üheksat kolmeks ja ei istunud peale ja ootasin edasi üheksat, aga too ei tulnudki ja siis läksin jala kooli ja jõudsin sinna lõunapausiks, kui kõik teised lahkusid. Väga imelik oli minna kooli, kui kõik lahkusid :) Igatahes jõi Martin lõunapausil ära kolm 0,5'st veepudelit ja siis kui ta ennast liigutab, siis ta mulksub ja iga kord, kui ma soovitan tal süüa, siis ta vaatab mind selliste suurte silmadega, nagu ta kuuleks esimest korda elus sõna "söök" ja siis ma mõtlen, et ma olen elukehv sõnade seletaja ja ma ei viitsi talle seletada, mis on söök ja milleks seda vaja on lisaks veele :) Igatahes nii me seal diivanil olime. Martin oli diivani nurgas kägaras ja mõnules nagu kassipoeg päkeselaigus, mina püüdsin lugeda Brautigani "Aborti" ja Mariliis sõi vürtsisaia juustuga... Väga tsill oli olla. Värvi lõhn ja pintslilöögid lõuendil. Väga mõnus... Ja siis tuli Margit oma pirukatega ja, et Martin kannatama ei peaks läksime värvusõpetusse.
Nüüd ma olen kodus ja ootan üht Tüüpi siia :) Siis saab koristada ja järsku ma saan teed ja jäätist ka!!??!!?? Igatahes nüüd ma poen teki alla ja kuulan Jack Johnsonit ja mõtlen, et peaks kitarri ära häälestama ja õhtul mängima minema! Ah ei viitsi, aga järsku ma ikka viistin...