4.25.2008


Mu aiamaal on nagu kõik korras.
Päris suured minipotitomatitaimed :) on juba aknal. Tegelikult on neid natukene palju ja nad ei mahu ära, aga küll ma neile head kodud leian.
Müstika on see ka, et Margus tõi mulle mingi lõikelille nii kaks kuud tagasi. Astri moodi. See ei närtsinud ega närtsinud ära, kuigi ma ei vahetanud vett ega midgi. Nüüd lõpuks närtsis õis küll ära, aga väga müstiline on see, et lisaks sellele, et see lõikelill püsis värske kuu aega on ta nüüdseks alla ajanud juured ja külge kasvatanud uued väikesed õied?!?!?!
Kas lõikelilled tõesti teevad nii? Tavaliselt närtsivad nad ju vaasis nädalaga?!?!?!?
Väga imelik.

Viimastel päevadel olen ma täiesti sõltuvuses BBC Prime kanalist. Briti sarjad on ikka maruhead! Sellised vägivallatud ja eriti mõnusa huumoriga üle puistatud.
Mu eriti siiras ja soe austusavaldus läheb "As Time Goes By" sarjale.
Midagi nii armsat annab välja mõelda...
Ma tahaks ka kunagi sellist elu, nagu seal sarjas on!

Ah, mis seal ikka. Peab kooli asju tegema...