4.09.2008

Mulle ikka hullult meeldib see suurenduklaas....
Pildistasin ühe õie läbi selle.
Maitea, mulle meeldib see udune ja terav ja pastelne efekt üheaegselt.
Samas meeldib mulle ka Bonzot kuulata. No täna meeldib. Avastasin paar nii head lugu. Sellist, mis panevad su jalutama ja tundma pehmet tuuleiili ja kõik tundub nii helge ja unistused lendlevad ja üldse ei taha, et teekond lõppeks....

Aga see selleks.
Niisiis. Proovisime Tomiga koos ise ilmutada ja värki. Isttusime kaks päeva koos mu kottpimedas vannitoas.
Kõik on hästi ja töötab, aga esimesed paberile valgustamised läksid pehmelt öeldes perse.
Tõenäoliselt ei ole süü meis vaid kemikaalides, mis olid aastast 2004 :P
Aga muidu on äge. Ja noh, proovime uuesti siis.
No ma oleks võinud koolis ka seda teha, aga kuna ma tahan koduse ilmutamisega asja just käppa saada, siis on nii parem. Sellepärast ka, et parem on, kui ei saa igasugu peenet euroasja näppude vahele, siis ei taha enam säästuvariante...
Teisipäeval käisid koolis mingid prantslased oma värve tutvustamas. Mine ära. No oli vaja proovida neid värve. Nüüd nühi oma odavate vene õlivärvidega ja kiru, et ohh need prantsuse värvid...... Oh need olid ju nii ja naaa.....
Siiamaani olid vene õlivärvid head küll :P

Ahh jaa. Istutasin aknale igasuguseid asju ja tomatid on niiiiii suured juba :)
Nii nunnu!
Redised ka!
Vot.