4.17.2008

Paanikahoog!

Sain siis Zenidi omanikuks :)
Ja lõpuks isegi küsisin koolis ilmutamise kohta. Vastukaja oli positiivne... Eks siis paistab.

Koolis on nii, et mingi sebiti meile Soome reis. Kohustuslik.
Vapsee ei viitsi kooliekskursioonile minna...
Mingi keskkooli ajad tulevad meelde :P
Peame veel mingisuguse uurimuse ka tegema loosi alusel mingist objektist ja siis ette kandma seal.

Mingi, mul on mingi jama, et see sõna "mingi" koguaeg esineb?!

Ahto valis mu kaaslaseks ja referaadi teemaks mingi parkide asja...
Ma kaldun kahtlustama, et mulle jääb mingi parkide ajalugu ja asjad ja talle tänapäeva pargid ja rulapargid ja mis kõik veel...
Mitte te see kuidagi kunsti puutuks :D


Üleeile käisime Reene pool bordüüri panemas. No tegelikult.... Margus ja Reene tegelesid sellega kuni ma põrandalt tapeedi liimi oma pükstega tahtmatult ära pühkisin ja Reene digikaamera mälukaardi täis klõpsisin ja mingi tonni naisteajakirju läbi sirvisin.
Seda tehes tekksi mul küsimus, et kes kurat neid asju ostab ja loeb. Täiega saast ju... Ja ahju all ei põle ka see jama.
Fakk noh, ja keegi maksab selle jama lugemise eest???
Mul pärast pea valutas nende pealkirjade lugemisest.
Lõpuks uurisin hoopis retsepte.

Martiniga pidasin iPodi bätteli :D
Jah.