4.02.2008

Ma nägin niiiiiiii suurt maasikat!


Tegelikult on värk nii, et seda iPodi vibraatorit ma pole endale ostnud aga kaamera soetasin endale küll.
Sellise Agfa Preisboxi.
Nagu oleks tavaline isetehtud pinhole kaamera, aga ei oleeee :)
Valmistamisaasta jääb siis vahemikku 1932- 1936 tõenäoliselt ja nohhhh. Nunnu on. Panin 120'se filmi ka sisse ja eks siis varsti paistab, et kas töötab ka ja kuidas töötab. Nii kaheksa kaadri ja ühe käsitsi ilmutamise järel näeb.

Ise olen küll põnevil.
Panen ühe kehva pildi ka oma uuest aparaadist.


Siiski,siiski otsin ma endiselt endale ühte sobivat polaroidkaamerat... aga ikka ei leia ja otsustada ka ei suuda. Järsku toovad nõmedad soojad kevadtuuled mu pähe selgust.
Loodame.

A ja seda, et need kliima soojenemise reklaamid töötavad.
Viimasel ajal käin ma kodus ringi ja koguaeg kustutan ja lülitan välja ühendan lahti ja ise ei saa arugi, et seda teen.
Olen reklaami ohver.
Ikka ei tohiks näidata kuidas lumest jääkaru kapil lambi all sulab ja nii.
Onju.