4.14.2008

Maisaa aru, kuhu need nädalavahetused kaovad?!?!?!?!
Mingi oli eile oli reede ja täna on esmaspäev!?!?

Aga noh. Mis seal ikka.
Täna on mul hullult hea tuju.
Ehk siis ma leidsin härra, kes müüb mulle Zenit ET. Võibolla Zenit TTL'i ka. Oleks hea ju!
Hädas olen sellega ka, et kus ja kuidas kurat ma ilmutan 6*9 filmi?! Koolis?! Maiviitis sebida ju noh.


Ja kust sebin ma endale kalasilma?!
Ja nii palju asju veel vaja toimetada :)

Põhiline positiivne on see, et mul käivad nüüd linnud akna taga. Lõpuks on see linnumaja avastatud!
Kaks rasvatihast käivad ja paar varblast ja üks tuvi ja kaks varest või ronka, ma pole kindel.
Tihased on natukene juba ära harjunud, ei lenda kohe kaugele ära, kui ma vaatama jään...
See on armas.

Margus annetas varjupaiga kutsudele raha.
See on ka armas.
Jah, koera tahaks küll...