8.18.2006


...Täna oli mul kohtamine... ...Häälega... :D

Ja täna alustasin ma hommikut korralikult. Ärkasin vara ja kuivatasin juuksed ja lakkisin küüned ja panin riidesse ja lasin päikese tuppa. Koristasin. Pesin pesu. Lõbutsesin 20 minutit telefoniga ehk Elisa netitehnik aitas mul ruuterit ühendada ja muud jama, mida ma rumala naisena teha ei oska.
Siis hakkasin ma ajaviiteks varbaküüsi lakkima ja nüüd sõimab mind Marko "N A I S E K S". Aga ma tegin hoopis nii, et panin kõlarid hästi lähedale ja siis lükkasin hääle põhja ja nüüd kuulan ühte hullu kähisevat kurguhäält ja see ajab hulluks ja kananaha ihule :) ...Jaaa, ma kuulan jälle Tom Waitsi ja täna ma mõtlen, et peaks Supilinna jalutama minema. Täna on hea päev, et seda teha. Täna on päike ja Supilinn on rõõmus ja isegi tolm sillerdab õhus....
Ja täna on mul tuju maalida, aga ma ei viitsi. Sellest on kahju natukene.