8.14.2006










Laupäeva ööl ma mõistsin, kui väga mulle meeldib Supilinn koos kõigi oma veidrate elanikega... Mulle meeldib Supilinn suveõhtul, siis kui õhk on tolmune ja päike loojub ja mulle meeldib avada öösel aken ja kuulata kasvõi üksikute silettode taaruvat sammu ja alati hakkab mind siis kummitama Runneli luuletus...

Ah, ma panen ta siia :) Noh niipalju, kui ma mäletan :P

Suudluste hääli kostab tänavalt tuppa,
aken on lahti, õues on augustiöö,
pime ja vormitu pehmus rullub igalt poolt tuppa,
kaugegi hääl kuuldub ja kuulmeisse lööb,
kauge on käes, kombatav- maailm koonduks kui tuppa....

...Näed, häbi mulle, aga kõike peast teadma ei peagi ehk! Tegelikult oleks see luuletus kindlasti mahukam ja pikemast pikem, kui autor oleks mu korteris elanud mõnda aega... Aga see selleks.










Nädalavahetus oli igatahes karm. Väga hull. Kõik kohad valutavad. Isegi tagumikulihased valutavad, kui sellised asjad olemads on. ...Rääkimata juukseotstest! Kes ütles, et liikumine hea on, ah?!?!?! Ja mina veel tahaks trennis käia. No faking way! ;)
Ja emme tuli Tartu. Käib suveülikoolis mingisugustel kursustel... Lõunapausidel käime Kuumas Tassis söömas ja siis tulen ma koju tagasi ja närvitsen, et mu pass pole veel tulnud ja miks ta ei tule ja millal ta tuleb jne... Ja siis, et miks juuksurisse nii võimatu aega on saada jne... Ja hullupööra tahaks koristada. Margus kutsub mind Väikeseks Monicaks (see sõprade friigimutt). Einomatänan! Aga samas, alati kui ta küsib, et mis ma teha tahan, siis torman ma kummikinnaste ja küürimispastade järele... Masendav... ...Tõesti haige, aga mulle meeldib koristada. Nagu pole paremat tunnet, kui see, kui oled kõik kapitagused ja riiulid ja vannitoa maast laeni üle käinud :) Ma olen pervert vist!










Aaaaaaaa ja seda, et Hr. Tüütus aka Tsinnu on jube suureks kasvanud ja inimesearmastajaks muutunud :) Tuleb ligi ja laseb katsuda ja hullupööra uudishimulik on! Ta on ikka nii nunnu!!! Ma nii tahaks, et ta minu juures elaks ja et mul oleks ta jaoks ruumi...
Ja tra, ma ikka ei salli kasse...