8.07.2006

Aaaah fakit...

...elukähku on see suvi möödunud. Noh juunikuu ma mõtlen.
Äge on see, et kool pole must eemale jäänud ja seda kursakate näol, kes aegajalt mu akna taha ilmuvad :) Ahto tsillis ilma alkoholita üks öö ja Edgar käis oma piffidega mu meelt lahutamas ja siis muidugi KiviMari!!!! Ohh, kuidas ma saakski unustada seda meeletut peksmist aknale kell kolm öösel ja kisa, et: "Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips, ma tean, et sa oled seal!!!!!!!!!" Põhimõtteliselt kui ma lõpuks aknale sain, siis ta surus nina vastu klaasi ja tegi teatavaks, et mul on pliit sisse jäänud :P Kaasas oli tal mingi hästi nunnu tüüp, kes oli boxerite väel ja tennistes (ta püksirihm kadus ära ja ta lihtsalt ei viitsinud koguaeg pükse kergitada) ja ta jutustas ja jutustas...

Ägedaid asju on tehtud...


...Ägedaim oli Pärnus olla! Teel sinna otsustasin, et nüüd on see hetk käes- Margus peab juuksed maha ajama!!! Oi kuidas ta blokkis ja põdes :) Oli pühapäev ja leppisime kokku, et kui mõni salong lahti on ja seal võetakse vastu lambist, siis teeb ära. Ja oli! Mingi hull bling salong ja äge juuksur. Keeras patsi kaks korda ümber käe ja naks naks ja langes! Äge!


Ja Pärnu on kuradi ilus linn ikka!


Pärnus ongi äge! Mehhiko toit on äge ja Papa Mojito on parim jook ja jalapeno oli tuline :)

Ja Pärnu rand on tsillim paik üldse!

Ma lähekski Pärnu ära... Okei, noh natukeseks!

Margusega hääletasime Jõgevale vihmas. See oli huvitav :)

Ojaaaaa ja kanuumatkal käisime Kiisuga!!!! Väga hull värk. Seda teeb veel kunagi. Kindlasti! Nagu täiesti hull ekstreem! Vahepeal oleks küll tahtnud karjuda ja vaated olid nagu sellised suu ammuli vaatamise vaated... Aga Margus oskab mõlaga siblida küll :D

Ja nädalavahetusel oli Hiphopi festival Elvas. Ööbida otsustasime kodus ja nii me siis kärutasime Elva ja Tartu vahet Almaga. Mul on see Elva teeots juba päehe ku-lu-nud! Aga seal oli äge... Värske õhk ja Eesti "soojema" veega järves sai sulistada ja Margus rokkis kah natuke mulle :)


Ja Tartus olime turistid :) Käisime Toomemäe vaateplatvormil ja jalutasime niisama, sest Tartu on parim kodu maailmas!