6.16.2012

Иван Дурачок
50 santiimi
Lollike
Pooletoobine
Sponss
Polla
Sitaratas
Udo
Svammi-Pammi
Musinospel
Sooda
Bauauauauu
Tobukukkel
Vunts
Barry White
Kõrvar
Epilaator
Tuhnik
Šokolaadinööbisilm
Musikukkel
...


...ehk Svammi paljud nimed ja üks sünnipäev!

Neljas!

Ma ei suuda seda uskuda, et juba neli aastat on ta rõõmsalt mu elus ringi paterdanud.
Ma olen ennast kümneks tükiks muretsenud, nutnud, paanikas olnud...
...ja kõige rohkem olen tundnud rõõmu, mis ei mahu mu sisse ära.
Südamest naernud, uhkust tundnud ja õnnelik olnud!
Neli aastat kirjeldamatut sõprust.
Neli aastat sülle pugemisi ja "Bauauauauauuu" hääli.
Neli aastat öiseid nurinaid ja hommikusi psühhovahtimisi.

Neli aastat seda kõige erilisemat Svammit!
Kõige armsamat Sitaratast :)



Jah, ta on täpselt nii nunnu, et tahaks ta pulbriks jahvatada ja ninna tõmmata :D

Siiski piirdun lõputu kallistamisega.

Nii ohutuse mõttes...