10.13.2010


Jumbul oli juubel.
Me kõik kogunesime Sakale.
Terve pere.
...Ja väikevend Margus ka :)

Naerda sai palju ja isegi rohkem ja taaskord pean tõdema- selliseid hetki võiks rohkem olla!
...Ja ma ei olegi kunagi kuulnud, et keegi suudab mesilastest rääkida militaristlikus võtmes :)


Maarika oli Jumbule teinud kingituseks maailma lahedaima pildi, mis sisaldas vihjet, et Jumbu saab reisile :)


Paremalt vasakule siis: mina, tundmatu meremees, Jumbu, Margus, Peedu, Kaido, Mare, Maarika, emme, Mannu.

See ongi mu pisike pere!!! :)

Ja imearmsale sünnipäevale järgnes lausa unelmatehetk!
Meri ja lambad!
No kas saab veel täiuslikum olla?!
Okei, kui oleks veel tähistaevas ka olnud...
Siis oleks :)

Nüüd olen ma tagasi Tartus.
Tartus on ka palju armsaid hetki ja isegi päikest ja kollast sügist!
Ja mustikakissell ja Toomemägi ja filmid ja muuseum ka...

Sellised päevad panevad unustama, et tegelikult on natukene raske või veidikene kurb.
See on ju hea...
Vahel vist võib kõik nukra ära peita ja teeselda, et seda ei ole ja lihtsalt olla rõõmus.
Ma loodan, et võib...