9.17.2010

Vahel on mul tunne, et mu väikene Herne tänava pesakast ongi see tõeline Vargamäe!
Nii pisikene ruum, aga töö otsa ei lõppe.
Tolmuimejat ma käest panna ei saagi...
Mul on tunne, et nõusid pesen ma koguaeg?!
Pesumasin undab isegi öösel...
Mu päev möödub rohelistes kummikinnastes ja pesulapiga.
Ma ei saa aru?!
Alla kolmekümne ruutmeetri kodu ainult ju!?
Kas ma olen kehv koduperenaine?!
Alati on teiste kodud säravpuhtad.
Minul on ikka segasummasuvila :)

Samas...
Mulle meeldibki nii.
Minu väikene muinasjutumaailm...
Mis seal salata :)

Täna avastasin postkastist viimaks kirja!
Ei olnud arve!
Ei olnud reklaam!
Oli kiri!
Remo saatis viimaks oma plaadi.
Kuulasin kaks korda...


Mõtlesin, et miks ei võiks ma tihemini kirju leida postkastist.
Miks küll?!
Nii tore oleks leida postkastist kaarte, joonistusi, kirju, plaate filmide ja lugudega...
Mida iganes.
Aga mulle adresseeritult!
Tervitustega!

Oleks vahva...

Täna oli veel toredat.
Käisin turul.
Kogusin talvevarusid jääkappi.
Värskeid maitsetaimi.
Nii hea!
....
Ja siis koogiletis!!!!
Sealt koogiletist vaatas mulle vastu lapsepõlv!
Mäletan neid kooke poelettidel.
Siis kui ma olin väga väike.
Lasteaias.
Mulle nad ei maitsenud.
"Öka!" mõtlesin...

Aga nüüd ostsin lausa vabatahtlikult.
Ja ise.
Sest nüüd ma olen täiskasvanud inimene ja seoses sellega on ka tekkinud vajadus ja oskus end pidevalt piinata ja traumeerida.
Vabatahtlikult :)

Ausalt- nad on endiselt halvad :)
Aga see nostalgiahetk oli ilus.
Meenusid kohe Kohtla - Järve poed ja sealne saia lõhn ja vanaema palgapäev (noh siis neid ju osteti) ja need lõputud päevad ja mängud ja sõbrad!

Nostalgiast veel...

Miks seda "igatsusvaluks "nimetatakse?!
Minuarust on ikka pigem igatsusrõõm...
Isegi siis kui enam ei saa...
Ikka on rõõm meenutada!
Ja üleüldse meenub selle sõnaga mulle millegi pärast Svammi nospel hommikul padjalt vastu naatamas :)
Just nii!
Ülinunnult.


Igatahes...

Öisel Statoili piparmündikakaol on lihtsalt mingi eriline ja teistmoodi maitse.
No on.
See nagu lihtsalt teeb alati rõõmsaks! :)
Ausalt!

Nagu see lugugi!
Kõige nunnum!
See südamemurdmise oma!
See millega mind vallutab :)