12.03.2008

Me elasime siis pukõ´s.


Kohutav oli.
Kiimas Ukrainlased ja kari elektrikuid, kes ei suuda sirgjoont teha
ja lammutajad ja aknamehed, kes kogu aeg puhkavad ja kala järgi haisev
vanapoiss ja siis üks hiigelninaga pea ja keegi müstiline tüüp, kes
vooderdas peldikupotti ja kohe mõnuga. Punus pesa või nii...

Kadri oli ka ja nühkis paberit :)
Meie Margitiga passisime tellingute otsas ja kuulasime kõrvavärdjate kombel
raadio kahte... Mul siiamaani tuleb heldimus peale, kui raadiost Mari-Leenu lastakse või midagi :)
Kratsisime seinalt kauneid maalinguid välja ja kartsime keldris pissil käia.
Vabal ajal me üldiselt magasime hostelis. Jube hea voodi oli...
Margit oli mu toa, voodi ja töökaaslane. Kiusupunn :P

Vahepeal putkasin Kõpust ära Kiltsi mõisa maalinguid puhastama. See mõis on mu
lemmikmõis!!! Tal on mere lõhn sees. Seal on nii hea tunne olla. Ma tahaks seal
elada...

Jah, suvi oli omamoodi vahva :)

Jaanipäeval sõitsime Rakverre ja mängisime näidendeid... Päris jabur ikka
kui liblikat mängib peaaegu 200 kilone suur vuntsidega mees :)
Silmad kinni sai teiste kirjelduste järgi joonistatud ka. Oli umbes sama jabur.

Rabas käisime Marguse ja Svammiga mustikal.


Svamm on ikka eluhull koer.
Vahepeal mõtlesin küll, et veab põrdra sarvipidi kohale. Jahikoer :D
Korjatud mustikatest ja vaarikatest ja maasikatest ja tikritest ja õuntest
ja punastest- ja mustadest sõstardest sai siis moosi teha.
Purgid on kõik kaunistatud ja ilusasti talve ootama pandud. Kurke tegin ka sisse :)
Elus esimest korda.
Mul oli ka palju abistajaid. Troy ja Johanna käisid iga päev külas ja nende väikesed
näpud jõuavad teha korraga kõike alates pättustest lõpetades abistamisega.


Kui keegi veel ei tea, kes on Troy ja Johanna, siis nemad on Herne tänava lapsed, kes läbi läbi sõela pildile jäid ja
kes päeval mulle tuppa kolisid ja toimetasid. Nad värvisid mulle tasse ja poekotte,
trükkisid trükimasinal ja vaatasid Tim Burtoni "Laibast pruuti" umbes maitea mitmesajandat korda ja tantsisid lugude saatel veidraid śamaanitantse :)
Nad kiusasid Svammit ja rääkisid mulle imejutte. Nad segasid võlujooke, mis muutsid mu
tasse nähtamatuteks ja tegid võluliiva. Nad tegid mulle võlukepi tähekesega otsas ja
kinkisid printsessikrooni. Nad toimetasid esikus ja esitasid palju küsimusi. Nad
kiusasid üle tee kalapoe müüjat ja tegid mulle veidraid ikebaanasid. Ühesõnaga, nad muutsid mu päeva värvilisemaks...
Nüüd käivad nad koolis ja ma ei näe neid enam...
Aga mul on see ülimodernne poekott ja see teeb tuju alati umbes sama heaks, kui see kui nad hommikul pead aknast sisse pistsid ja mu üles ajasid!

Lõpuks otsustasime ühel vihmasel päeval Margusega ilveseid ja oravaid vaatama minna Elistveresse,
Seda me ka tegime :)


Ja Hansapäevad olid ja pärast seda otsustasime unustatud mõisade raames tuuritada
mööda neid unustatud mõisasid koos Emme ja Marega.
Mulle oli see pigem erialane huvireis... Kus sai palju kooki süüa :D

Ja nädalavahetus peale seda pakkisime Margusega asjad ja andsime Svammi naabritüdruku õrnadesse kätesse ja sõitsime Viljandisse folgile. Seal vaatasime Jaak-Alberti pundi ka üle :)

Ma ei hakka kommenteerima, sest et see veniks pikaks aruteluks iseendaga :D
Käisime Zetosid ka vaatamas.Rahvast oli palju ja nii...


Kohe peale seda sõudsime Käsmu folgile kolmeks päevaks. Kuulasime Bonzot ja InBoili ja Jarekit ja igaks juhuks veel kord Zetod üle ja Siiri Sisaskit jnejne... Käsmu on ütlemata mõnus koht. Hakkasin igatsema neid aegu kui seal suvitamas sai käidud.
Emme ja Mare võtsid ka sellest üritusest osa ja rokkisid ka Zetode saatel. Neil
pidavat juba see vanus olema, kui noori poisse hea vaadata on!

Edasi keetsime veel moose, Seekord Reenega ja temaga käisime koos ka seenel. Mare juures tegime veel seenekastet ja keedukartulit ja hellitasime Rokit :D
Hiljem saime Reenelt kilpkonna vana akvaariumi endale, sest et kilps kolis
hiigelakvaariumisse ümber :) Ja mulle kolis koju kala nimega Küpsis...
Häid põrsaid mahub palju ühte laua, nii ka minu koju :D

Ja niipalju mu igavast elust veel, et tegelen nüüd postcrossinguga ja olen
saanud juba kaardid Islandilt, Leedust, Hollandist, Soomest, Saksamaalt, Ameerikast jne :D
Mulle meeldib, et mu postkast on nüüd pigem nagu üllatusmuna, kui reklaamide ja arvete peitmiskoht...

Reenega käisime dokusid ja filme vaatamas raeplatsil ja Athenas. Ikka teki ja tee ja jäägriga koos :D Mõnus!
Üllatavalt hea film oli Meduusid. Tõsiselt hea! Svamm oli ka kaasas ja magas tooli all ja ootas vapralt filmi lõppu.

Aga siis algas taas kool.
Koolis on hea. Koolis on päike ja värvilõhn.
Aga kaua ma seal koolis olla ei saanud, sest et me sõitsime Rooma. Me KÕIK!
Roomas oli soe ja seal oli palju vanu ja lagunenud maju :)


Roomas oli Maragit taas mu suure voodi kaaslane. Aga kahjuks ma ei näinud teda eriti...
Roomas oli vahva.
Käisime Pompeis ka.
Roomas magas igal pool Edgar.
Umbes nii oligi.

Roomast tagasi tulles pagesime kohe Kiltsi seina ja lage uurima ja puhastama.
Kiltsis oli seekord külm.
Aga Kiltsist sõitsin ma Mare juurde maale.
Seal on nii hea.
Päike paistis ja kombain sõitis akna taga põllul.
Nii hea.
Roki tahab endiselt sülle pugeda... Aga mul oleks heal juhul ruumi ainult ta ninale :P
Õnnel oli jooksuaeg. Ta tegi imelikke hääli ja väänles ringi igal pool :D
Mare juurest vudisime me Kundasse Renise juurde, kus mind võeti soojalt vastu...
ja siis koju. Kohtla- järve on endiselt imelik. Aga Sakal on ilus. Ja meri on parim asi maailmas. Korjasime mere poolt uhutud puid, et ma saaks pildiraame teha taas.
Pätu jääb päev-päevalt hädisemaks :P Talle oleks juhtkoera vaja...

Koolis oli osakonna tutvumisõhtu. Väga romantiline.
Maailmas olime Margitiga ja tema pool ma magasin ka natukene.
Margiti juures on maailma kõige jaburam wc. Mu jalad olid igatahes köögis. Huvitav, kuhu Martin need on sunnitud panema? köögi aknast välja?

Elistveres käsisn taas. Seekord nägin ilvest, kes istus must 3 meetri kaugusel ja jälgis mind sellise näoga, nagu ma oleks kõndiv juustuviiner...
Ja nädalavahetusel käisime taaskord rabas Marguse ja Svammiga. Svamm müttas end hingetuks ja murdis südameid ja leidis sõpru, kellede kõrvu lakkuda :D

Sügis tartus on kõige ilusam aeg üldse. Hea on Toomemäel lehtedes sahistada ja päikese käes teed juua!

Jah, sügis on ilus.
Pakkisime Reenega end Liisusse ja sõitsime Setumaale. Sõitsime siis kuulsa "jõemehega" :) ja tuiasime mööda külasid ja väikeseid teid. Ajasime autoga kanu taga ja kuulasime 80´te diskot. Olime kultuursed ka ja käisime muuseumides ja värki.
Sõitsime venemaalt ka läbi, nagu kord ja kohus.
Kaks vene piirivalvurit suure koeraga jõlkusid seal...
Reene: "Pane aken kinni ja sõida kiiremini!"
Mina: "Ma võin seda teha, aga sa ikka tead, et mul ei ole kuulikindel aken?!"
Tõime Margusele ühe minitüki juustu ka, kus oli kaks poolikut köömnetera sees.
Me sõitsime ikka väga kahtlaseid teid pidi edasi ja Piusal tuli välja, et Reene ei ole seal kunagi käinud...
Ma loodan, et tal ei ole seal Tais nii tore, kui meil tol päeval Võrumaal oli!
....Okei, tegelikult räägib minus kadedus lihtsalt :D

Rebaste ristimine oli järgmisel päeval, aga ma ei jõudnud sinna. Aga ma jõudsin rokiklubisse ja sain teada, et mu vana-vanaema suri just.
Sõitsime hommikul koju kohe.
Ma ei saanud midagi aru.
Sõitsin tagasi, et sõita uuesti koju ja loksuda terve vihmane päev autos.
Imelik on kõik see asi.

Kolmapäeval jõudsin kooli ka lõpuks.
Vaatasin oma maali kurja pilguga üle...

Neljapäeval käisin kinos Paavoga. Mingi mu elu kõige masendavam õudusfilm oli see. Mirrors või midagi sellist.
Ma kartsin, et see film ei lõppegi mitte kunagi ära...
Aga samas ei ole ma nii ammu nii palju naernud ka.

Laupäeval oli ilus ilm. Käisime matkarajal Marguse ja ta venna ja Svammiga. Svamm suutis seekord piirduda ainult ühe korra ropsimisega :P

Ja täpselt nii ongi koguaeg olnud.

Reene kutsus mu Stockholmi, kus ma veetsin päeva moodsa kunsti muuseumis. Eriti hull koht oli see... Ma olin ikka tõsiselt vaimustuses.
Nädalavahetuse veetsin Tallinnas kohe peale seda ka. Veetsin Maaritiga koos aega ja me püüame seda täditütarde värki liikuma saada :D Üle kivide ja kändude, aga vaikselt läheb. Püüame leida aega, et koos kokkavat Renist NOPisse vaatama minna... Kadriga saime linnas kokku ja see oli nii armas. P-ga sõime kooki ja vaatasime ilusaid pealinna neiusid :)

Nüüd ma olen akadeemilisel ja ajan oma asju korda. Ei õnnestu eriti, aga peaaegu. Noh, vaikselt.
Ma lihtsalt vajan puhkust. Maarit kutsub mind Tallinna elama, et eemale Tartust ja kõik need muud toredad asjad. Ma kaalun seda.

Nohjah Pöff hakkas. Käisime P-ga Gomorrat vaatamas. Et nii palju räägitud ja kiidetud ja... Ajusurm.
Ehk nii paari kuu pärast hakkan ma seda hindama. Kui see piinav istumine unustatud on ja nii... Kuigi võttepaik oli täiesti hull.

Jah.

Aitab küll.