12.07.2008

Fakinghell. Ma tahaks kedagi iPodiga visata täna...

Mõtlesin ka, et lisan blingilt siis asju, mida ma kuulan ja nii.
Jah, ma tahaks selle loo pärast visata asju.
Ja.





Võtsin end täna kokku ja käisin viltuses majas Jaan Koorti näitust vaatamas.
Palju keraamilisi päid ja mõni maal.
Näitus nagu näitus ikka.
Häbi küll, aga ma haigutasin korra.

Raeplatsis oli vist advendiküünla süütamine.
Kaugelt kõlas, nagu toimuks mingi kariloomade laat või midagi...

Mõtlesin, et peaks rohkem öösel ringi liikuma.
Kohutavalt ilus oli kolme ajal väljas.
Sellist talveilma ei ole ma juba mitu aastat näinud.
Aga hommikuks ei olnud sellest jälgegi järel.
Kahju.


Tegime P-ga lumememme.
Ainus lumememm, mida ma mäletan, et teinud olen enne seda, oli lumemememm, mille koos vana-vanaemaga tegin kunagi väga ammu.
Ikka väga-väga ammu.
Me tegime neid lausa kaks. Taadi ja memme.
Laps olla on vahel tore :)


Tegelikult meenub mulle, et kui ma väike olin ja haiglas olin, siis mu ema ja kaks tädi tegid mulle akna taha ühe lumememme ja meikisid ta ära.
Ma ei julenud magada, sest et see memm oli jube creepy ja jõllitas mind terve öö...
Selliseid asju ka siis lapsepõlvest.