12.10.2008

Kuradi ajusurm päev.
Voodist kaugemale eriti ei jõudnudki...
Mul on tegevust vaja.
End kuidagi rakendada või midagi.
Aga ma ei viitsi.

Kurat, ma vihkan neid linnamaasturivendi.
Ma ei saa aru, et kui sa ostad mingi hiiglasliku, mõttetult kütust neelava laeva perse alla, siis koos autoga saad sa mingi liiklusmölaka käitumispaketi kaasa või milles asi???
Vahel on küll tahtmine mõnele sappa võtta ja lihtsalt seal püsida, kuni ta peatub, ja siis kas juht või auto või mõlemad lihtsalt pooleks peksta.

Aga see selleks.
Jõuluaeg ja rahu ja asjad peaks olema.

Ma lihtsalt loodan, et neil maasturitel kõik rattad alt ära kukuvad sõidu pealt või midagi.

Nagu maitea. Glemm kirus blogis neid päkapikumütse. No mulle tõmbas täna maastur ette ja tegi 60 meetrit hiljem parempöörde ja ma sõitsin niigi linnas kogemata 55ga ja ta oleks äärepealt ema lapsevankriga alla ajanud ja üleüldse oleks ta pidanud veel ka teed andma, kuna ristmikul oli parema käe reegel ja tra. Kui see ahv mulle kõrvale tõmbas, siis vaatasin vasakule ja roolis naeratas mulle kuradi pekikael blinkivate tähekestega säästumarketi päkapikumütsis vastu.
Ma lihtsalt peksin pead vastu rooli, kui teistele teed andma jäin...

Ah.
Mõtleme ilusatele asjadele...


*Ja seda et...
Vigade parandus.
Kristjan ei ole enam sajandeid räppar ja niisiis kohtan ma Veeriku Selveri lähedal viibides pidevalt inimesi, kes OLID kunagi räpparid, aga enam väga ei ole. Seekord oli see endine räppar nüüdsel ajal sirge lõikega pükstega, raskemuusika austajast endine räppar.
Vabandan :D