8.19.2009

Kertu ja Raivo tegid vahepeal ametliku perekonna :)
Pets oli kah pulmas.
See oli ülitore.
Ta nägi megahea välja ja eriti mõnus oli temaga rääkida.
Ja teda näha...
P-ga hüppasime batuudil ja tõdesime, et vanadus on lähedal.


Järgmisel päeval käisin folgil...
Urmo tuli kaasa.
Tore oli.
Oort oli täpselt see ,mida ma ootasin ja natukene rohkem ka veel...

Ühistu talgutel sain ma oma peenra :D

Jaan Tätte kontsertil käisime P-ga.
See oli vahva.
Mulle üliväga meeldis.
Lavakujundus oli armas.

Vaiko Eplikut käisin kuulamas Genklubis ja hiljem jõin Zavoodis.
Hea on, et ei mäleta.
Kui mäletaks, siis tahaks unustada niikuinii...


Metsas mustikaid käisime korjamas Marguse ja Svammiga.
Svamm ajas nähtamatuid loomi ja linde taga ja oli muidu muhe.
Hiljem lõhnas ta raba moodi ja see mulle meeldis.


JaakAlbert lubas mul tõstukiga Herne maja katuse alla kaasa sõita :)
Nägin Supilinna kõrgustest.
Vihmaveerennis oli kala pea.
Muud midagi.



Tartuffil sai palju istutud...
Tööstuslikud maastikud, mida Urmoga vaatasime jätsid oma jälje mõtetesse :(
Hiljem käisime Leigol ka.
Öösel oli ilus, aga kontsertid ei olnud midagi erilist.
Jäääär oli suur pettumus ja noh...
Pink Floydiga tuli meelde see, et päris vahva oli, kui Edgar tiksus arvuti taga ja rääkis sellest, et noorus on läbi ja üldse on kõik masendav ja leierdas juutuubist sama muusikat :D

Tartuffi viimane film oli JULES ET JIM.
Kurat, see pakkus äratundmisrõõmu ja kurbust.
Äratundvat itsitamist tuli nii Marguse kui P. poolt :P
Mul hakkas kurb.
Vägagi.
Nüüd olen Idablokis ja mõtlen, et sügise lõhna on tunda ja see on nii hea.
Saab salli kaela panna ja jalutada.
Sõrmikudki kätte ehk.
Mõnus!
...Sama mõnus kui Tom Waits :)
Sest tema ongi sügise hääl.
Seline tõeline sügisemuusika!


Ja minu viimase aja tunnuslaul peaaegu et juba.
Nii pool aastat.
Heh.