2.05.2009


Murran pead oma lõputööga.
Juba.
Ja ikka tundub, et aega jääb väheseks.
Miks ma alati võtan ette asju, milledest mul aimugi ei ole ja nii pean ma alustama tühjalt kohalt ja tegema mitte topelttööd vaid maitea mitemkordse hunniku ajude ragistamist.
Rumalate asi vist.



Täna tegin lihtsamaid asju.
Proovisin ise käsitööpaberit teha...
Läks nagu alati läheb, kui ma midagi katsetama hakkan.
Läksin närvi ja sittusin terve korteri põranda ära halli ja märja paberi massiga :P
Esimesed tulid koledad, aga lõpus tulid ilusad.
Esimesed on suurte tükkidega ja ei ole nagu selline sile ja ilus paber, millele kirjutada saaks, aga viimased olid juba peaaegu.
Mul lihtsalt ei olnud kannatust oodata ju.
Ega ka purustada :)
Aga mulle meeldisid need suurte tükkidega isegi nagu rohkem.
Missiis, et kirjutada vist peale ei saa nagu neile :\


Aga ikkagi on tore.