2.23.2009


Täna oli mul meeldiv üllatus Marguselt.
Kingitusüllatus nagu.
See raamat!
Ma olen seda raamatut kolm aastat tahtnud!
Nüüd mul see on!
Nii hea!!
Päriselt!


Eelmisel nädalal sain liivapritsitud klaasid ka kätte...
Lõpuks :)
Oli jõulukingiks mõeldud, aga noh :P
Naljakas asi on, et kui ma lõikasin seda välja ja mul oli ühel käel neli plaastrit ja teisel kolm ja käsivarred kriimustusi täis, siis ma mõtlesin küll, et ma vihkan seda juppi nii palju, aga kui ma teda lõpuks käes hoidsin, siis olin nii õnnelik, et oleks tahtnud hüpata.
Midagi erilist ju ei ole, aga minu tehtud noh...


Tegin kellasid ka.
Nüüd lähen lasen augud puurida neisse ja kellavärk külge ja seinale :D




Püüdsin mingit rahvuslikku motiivi ka teha... :)


Ja liblikaid kaelkirjaku tähnidel :P


No ja kui paberit hakkisin paberi tegemiseks, siis leidsin ennast ka :D


Aga kuna ma olen laisk ja andekusest jääb puudu kah, siis võtsime laupäeva, et laiselda ja sõitsime Pühajärvele Marguse ja Urmase ja Svammiga...
Seal oli see kuldkala püüdmise võistlus.
Renis oli seal ja võttis grillimise võistlusest osa.
Neljanda koha said :D
Aga neil oli hea kala ka!
Väga hea!

Nii hea, et Svamm pistis pool nahka :)