6.05.2006


Loodus tapab... Päriselt ka!

Tegelikult olen lihtsalt surmväsinud :) Pühapäeva hommikul kell neli ajas mu üles Virx ja otsustas, et tore oleks lõuna eesis geopeitust mängida ja nii me siis neljakesi seda ka tegime. Mina, Virx ja Rott ja Renka. Tõsine loodusmatk oli... Mäest üles ja mäest alla ja metsa sees ja lagendikel. Ma olin läbimärg ja täiesti õnnelik. Supervaated on ikka kõrgendikel! Ja Elistvere loomapargis käisime... Noh mis tal üle jäi, kui ma sealt läbi sõites silti nägin, mis viitas näriliste peale ja siis kisama pistsin :P Aga täitsa lõpp, kui nunnud nad ikka on! Peaaegu sama nunnud, kui minu Nööp!!! Ja oravad olid ka eluägedad. Sellised haiged paanikapardid :) Tegime neist vist oma miljon pilti!!! Ja ka neist kabekitsedst, kes osutusid üheks põdraks ja põdrast, kes osutusid kabekitsedeks...
Ja sellel lühiksesl laudteel jalutasime ja ma tegin vist taas miljon pilti lilledest :) Ja kui ma otsustan, et ma olen printsess, kes ei saa oma baleriinipapudel läbi märja rohu minna, siis peab mind sellest üle kandma!
Aga Elistvere loomapargi tädid on hullult ägedad. Nad sisustasid seal kogu me päeva ja saatsid meid vist läbi kogu selle ala. Karupuurist metsaaluseni!
Tartus kuivasime javahetasime Roti välja ja ühte autosse õnnestus paigutada ka Virx ja Margus... :) Ja ei olnudki nii hull ja tegelikult oli äge! Ürgorus eksisime metsa. Virgo küll "teadis" pidevalt superhästi, kus me oleme, aga miks me siis tulime metsast välja hoopis teisel pool ürgorgu???? :)
Ja aarded said leitud ja uuski lisatud ja kunagi ma panen siia hästi palju oravapilte. Tegelikult on need pildid kõik ühest eriti apaatsest oravast, kellel oli kõigest täiesti kama kaks... Teised lihtsalt närvitsesid :)