8.24.2010


Nüüd, kus mu kõrv on kokku kasvamas... Kulmu kohal õmblused paranemas... Svammi üles leitud ja Liisu saatus otsustatud, siis noh....
Siis on kõik jälle hea :)

Käisime Lätis.
Kolka neemel, Ventspilsis ja Kuldiga vanalinnas...
Marguse puhkusel.
Hullult lõbus oli.
Ujuda sai niiiiiiiiii palju!
Isegi Svammi ujus!!!
Nii hea oli naerda.
Ja päike oli isegi meeldiv.
Ja... Ja... Ja tahaks tagasi juba!

Kohvikus istusime ja jalutasime kah hästi palju.
Ventspils on nii äge koht.
Lääne Läti on üldse hästi ilus.
Urmo laenas mulle kaamera ja ma sain ennast pooleks pildistada :P
Need erilised hetked on nüüd ilusasti jäädvustatud.
Nii hea.
Aitäh!
Ja aitäh Margus ja P. ja Svammi- mul oli niiiiiiiiiiiiiii tore!

Nüüd ma siis panen palju pilte :)
Eriline lemmik kohe esimesena!

Svammi! See liivaninane.

Enne ja pärast :)

...Ja veel hästi palju...






Ja siis üleüldine lemmik Kolka neemelt :D

Jah.