6.24.2010

Ma kirjutan natukene asjadest, mis mulle meeldivad...
Aga ainult natukene.
Ausalt!

Mulle meeldib käsitöö.
Täpselt sama palju meeldib mulle süüa teha.
Eriti perele.
Ma otsin iga päev põhjuseid, et neid külla kutsuda ja siis katta laud, mille lõhnad hulluks ajavad...
Jah...
Mulle meeldib kokata!
Aga lihtsaid toite.
Ma jälestan seda, kui pean mingi toidu tegemise nimel tunde köögis passima.
Toit peab olema lihtne!
Aga samas KOHUTAVALT maitsev!
Mulle ei meeldi kokaraamatud ja saated, kus retseptid on nii keerulised, et kui ma neid köögis rakendan, siis poole pealt kaob tegutsemise rõõm ära ja pärast oled liiga väsinud, et tunda röömu toidust või seda üldse süüa.

Niisiis...
Kunagi sattusin sellise saate peale, nagu "Jamie at Home".
Sattusin täiesti sõltuvusse.
Toitvad ja lihtsad toidud ja ilma igasuguse vaevata!
Vaatasin ka kõik ta teised sarjad ära.
Nääh.
Ei kõigutanud.

Mu obsessioon jõudis välja selleni, et P. kinkis mulle selle saate hooajad.
Oi ma vaatasin neid andunult...

Nüüd aga juhtus nii, et lõpetamise puhul sain lõpuks selle kauasoovitudunistatudnurutud kokaraamatu kätte.
Milline disain!
Kui ilus!
Maisuuda seda käest panna.
Lehitsen tundide viisi...

Lõpuks andsin alla ja läksin kööki.
Suurim hirm oli ikka, et kohe kaob see imelisuseaura selle raamatu ümbert ära, sest kohe juhtub see kohutav passin-tunde-köögis asi...

Mulle maitsevad igasugu pajaroad.
Võtsin ühe sellise.
Kõrvetasin näpud tomateid koorides...
Ja teate mis.
Mul oli kogu aeg lõbus :)
Ja toit valmis märkamatu kiirusega ja oli oi kui hea!
Just see, mis mulle meeldib- lihtne, toitev ja maitseteparaad!
Niisiis...
Ma enam ei ülista rohkem.
Sain selle hingelt ära.
Tunnistan häbiga, et ma praktiliselt magan see kokaraamat kaisus :P
Ja P. kingitud DVD kah.
...No ja tegelikult on seal kaisus veel ka mu juba ribadeks lehitsetud vanilje, šokolaadi ja kõige magusa järele lõhnavad küpsetiste ja magustoitude tegemise ülitähtsad raamatud...


Ausõna, isegi Svammi istus andunult ahju ees ja nuuskis õhku ja andis ahjule käppa igaks juhuks, et järsku saab ta seda lõhnavat asja sealt :D