6.21.2010


Elu on läbi lillede alati ilusam...

Noh ma siis lõpetasin.
Kuulasime tõesti ära hiigelpika " Konfutsius ütles" aktuse ja saime oma diplomid.
Ja palju lilli.
Nüüd peab endale uue hobi leidma :)


Ja see ülitähtis traditsiooniline minu pere (seekord) ilma loomadeta pilt.
Seekord ka ilma säärejooksupoosideta...
Aga ilusad ikka.


Üks egopilt kah :)


Ja mu totaalne lemmikpilt...

Aitäh kõigile, kes meeles pidasid!
Aitäh mu ülifantastiline ja maailma kõige abivalmim ja kõige hoolivam emme!
Aitäh kogu perele, kes külastades mu väikest kodu jõulude ajal ja vahel niisamagi andsite mulle alati tonnide viisi energiat!
Aitäh Margus- sa oled eriline ja hea (pool diplomot on sinu ju)! :)
Ilma teieta, ma ei saaks midagi tehtud vist...

Ja nüüd see kõige tähtsam!
Pätu!
Imeilus ja kõige kallim Pätu!
Koer, kelle tassisime koju vanaemaga emme loata ja kes sai meie kodu kõige kallimaks liikemks!
Pätul oli üleeile sünnipäev.
Ta sai 18.
Pätu enam ei näe ega kuule ja kõndida enam eriti ei saa ja kõik muud kirjeldamatud hädad...
Aga kangus on tas alles.
Ja selle pärast me teda armastamegi!