2.03.2010


Täna on küll fantastiliselt ilus ilm.
Soe on ja päike paistab ja lund on palju :)
Võtsin Svammi ja läksime linna peale jalutama.
Käisime uues lõngapoes ja Riiamäe antikvariaadis.
Esimesest sain mina igasugu nänni, et oma katkiseid ehteid parandada ja Svammi lõputut tähelepanu poes viibivatelt naistelt ja lastelt ja...
...ja viimasest leidsin mina vanu fotosid ja saksakeelse moeajakirja viiekümnendatest ja Svammi müüja karvased saapad, mida ta usinalt harvendama hakkas...

Eile käisime aga Margusega taaskasutuskeskuses, mis on üks ütlemata tore koht.
Sain sealt kümne krooniga liniku ja lillelist riiet ja kaks vahvat tassi...
Ma kohe üldse ei mõista, miks ostetakse poest neid rõvedaid tasse.
Seal oli imeilusaid lauanõude komplekte riiulid täis ja kõvasti odavamate hindadega, kui poes.
Ainult pese puhtaks ja naudi hommikukohvi romantilisest kullatud äärega ja roosilisest vanaaegsest tassist.
Aga kuna ma kohvi ei joo eriti, siis mu tassi sisse sai pesa nõelapadi :P
Kindlasti lähen sinna veel kolama, sest maale tahaks ka suveks midagi vahvat kööki.

Ja seda ka...
Pärast pikka kannatusterada ja muidu närveldamist...
...Ma sain filosoofia B!?!?!
Imed ikkagi juhtuvad :P