6.24.2009

Vastik kuri päike ja umbne palavus.
Kus on meretuul ja leebe päike?
Selline mõnus päike?
Täna oli üldse nõme päev.
Mulle ei meeldi ikka kohe üldse rääkida võõraste inimestega.
Veel vähem meeldib mulle rääkida mingitel isiklikel teemadel.
Mulle ei meeldi see nurkaaetud küüliku tunne.
Õhhkuipaha.
Kuulan muusikat, sest muusika parandab alati tuju...
Ma loodan.



Aga eile oli siis see kurikuulus eestlaste lemmikpüha.
Ma ei oska midagi öelda.
Pole kunagi olnud jaanipäeva...
Margus oli kah üksi ja igavles ja nii me mõtlesime, et teeme seda igavlemist koos siis.
Vaatasime Raadil korra lõket ja jõime kodus ühe veini ja noh.
Kogu jaanipäev :P
Täna istusime Marguse tööjuures täiesti tühjas hiiglaslikus hoones ja see oli päris hirmus.
Igasugused õudusfilmid meenusid kohe.
Vastik.
Tõlkisin ja tukkusin vaheldumisi :)
Rohkem küll tukkusin vist :P
...Sest magamises olen ma palju osavam, kui tõlkimises :D
Head ööd.