5.28.2008


Pätu on ikka hale jobu!
Viisin hamstrid Idablokki ema juurde niikauaks kuni vannituba tuuldub ja Pätu otsustas kättemaksuks mulle hommikuks voodi ette kuseda.
Ma siiralt loodan, et ta tegi seda vanadusest, aga tundub küll, et pigem kättemaksuks :)

Aga jah, Mare ja Kaido käisid siin ja lammutasid siis vannitoa seina. Uudiseid tuli mitmesuguseid, aga sellest hoolimata oli lõbus vaadata kuidas hiiglaslik Kaido väikese kollase kühvliga tolmu kühveldas :D
Päeva tipphetk oli see, kui kõik oli ära puhastatud ja siis sadas teise korruse korteri seinatäide alla meile vannituppa. Mõnus tolm oli üleval. Põrandal oli poole sentimeetrine tolmukiht. Jep, just sellise asja koristamisest olengi ma terve elu unistanud. Aga enne kui ma mõeldagi jõudsin oli Mare kärmelt kõik äragi pühkinud...

No ja siis selle aasta tipphetk- Margus tegi load ära :D
Eile harjutasime poole ööni parkimist ja nii. Läksin Arki ka kaasa, et järsku hirm, et kui ta läbi kukub, siis ma ootan kaikaga ukse ees, sunnib ära sooritama :) Mõjus!
Mu enda hindamiste tulemused olid ka sel aastal kolme aasta parimad! Vedas vast.

Ja homme siis tuleb kooliekskursioon soome... "Jee" irooniaga...